CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 5, 2009

Majlis Perkahwinan AJK Puteri Bahagian Masjid Tanah

Tanggal 4/7/2009 yang lepas,telah berlangsungnya majlis perkahwinan AJK Puteri Bahagian Masjid Tanah,Juliana Abu Kasim dan pasangannya Helmizal..Diorang nie bercinta satu tempat kerja..satu tempat mengajar...Percintaan diorang ni pandai di cover...diorang ni pandai simpan rahsia..tapi akhirnya terbongkar juga..hahaha..Alhamdullilah, rakan kita nie telah selamat dilangsungkan..Siap dijulang lagi macam cerita `Sultan Mahmud Mangkat DiJulang`tue..hehehe..Takut muka pengantin bila dah kena julang..Rasa macam dok kat atas langit..Tinggi Bebenor..Apepun, tahniah buat mereka berdua.Semoga ikatan percintaan yang disemai, perkahwinan yang dibina atas dasar kasih&sayang berkekalan hingga ke akhirnya..Kami sentiasa mendoakan agar kebahagiaan dikecapi buat U all berdua..Tahniah

sempat berposing dengan pengantin dulu sebelum diarak....

pengantin sedang bersiap sedia untuk diangkat, dijulang menuju ke tempat persandingan



ha kan dah cakap tinggi macam dok kat atas langit...Alamak takutnya!!!Pegang tangan abang tu kuat-kuat..jatuh lak karang..Wah,bestnya..Seronok dapat dijulang macam nie..








nie acara makan beradap,kesian pengantin kita nie lapar..mana taknya dahlah berarak tengah panas.takpe pengantin, makan ye..

1 comments:

AqYiEL said...

To Abang Helmi Tahniah taw cepat2 lah wat anak yea.. hehehe