CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 26, 2010

DEY..... PiGIDAH!!!!!!......



hAA.... korang nak tau tak siapa mamat yang tak sedar dek UNTUNG ni...? Haa... ini lah anak Hero Padiyappa Negara kita a.k.a SAMMY VeLLU..tapi nama dia S.Vellu Pari.. tapi Pari2 ni takleh pakai punya...!!! comfirmed!!

aku memang menyirap sangat dengan mamat ni....memang kurang ajar...(mungkin atas kekurangan ajar BAPANYA lah yang menyebabkan dia kurang ajaUU dengan pemimpin kita).. Masalah Dalaman MIC..bapak dia yang tak reti nak memimpin.. dok cantas orang sana-sini..DISALAHKAN UMNO? eh KAU NI GILO KO APO?

dah tu dia dan konco2 nya MIC dok gertak nak keluar BN...(PEDULIK KAN DIORANG WAHAI PRESIDEN PARTIKU!!! PEGILAH kamu...pergiMU TIDAK KAMI HERAN....DAsar perangai PENYANGAK memang macam ini...
LEBIH RAMAI LAGI YANG SAYANGKAN NEGARA INI , DAN IKATAN BN INI...

Jangan ko cuba nak bakar kelambu ...kelak ko akan menyesal nanti...
DEY TAMBY!!!!!!!!................PIGIDAHHHHHHHHHH..................

1 comments:

airman_1 said...

hallo beb apa nak marah sangat ni, kita rekod saja..dia tak kemana kalau dia jadi calun kita tak pangkah , dia pun tak pi mana apa mau susah2